High Volume Polyethylene Tanks

استحکام پلی اتیلن در تهیه مخازن پلی اتیلن با حجم های بالای 25000 لیتر بسیار حائز اهمیت می باشد. آریا پلاست افتخار دارد تا با تکیه بر دانش بومی و تجربیات مستمر در خصوص تولید مخازن پلی اتیلن با حجم بالا ، موفق به ساخت مخازن درحجم های 40000 لیتر، 50000 لیتر، 60000 لیتر و 100000 لیتر بصورت افقی و عمودی شده و استاندارد های مورد نیاز را اخذ نموده است.

در بحث میزان مقاومت مخازن پلی اتیلن با حجم بالا هیچ تفاوتی فی مابین مخازن تولید روش مخازن پلی اتیلن با حجم بالا دورانی و کورتیوب و اسپیرال وجود ندارد ولی لوله کاروگیت در بحث ساخت مخازن پلی اتیلن با حجم بالا دارای فشار حلقوی کمتری نسبت به مابقی مخازن دوجداره می باشد.

کاروگیت پلی اتیلن را بصورت دوجداره با مقاومت حلقوی ۱۶ و ۳۱.۵ و ۶۴ کیلو نیوتن بر متر مربع تولید می شود. در صورت دفن لوله در عمق بیش از ۱.۵ متر باید از لوله کاروگیت با مقاومت حلقوی بالاتر از ۱۶ کیلونیوتن استفاده نمود.

در مخازن پلی اتیلن با حجم بالا دوجداره موضوع تامین فشار حلقوی و تنش در مقابل خاکی که روی مخزن ریخته می شود از طریق تیوبی که بصورت پر دور مخازن پلی اتیلن یا لوله چرخیده است تامین می گردد. در این مخازن قیمت تیوب بدلیل پر بودن تیوب از پلی اتیلن قیمت تمام شده تولید بالاتر می باشد